• آخرین اخبار تخصصی صنعت حمل و نقل هوایی و گردشگری ایران
  • سرعت در پیدا کردن قوانین و بخشنامه ها
  • اطمینان از دیدن بخشنامه ها و عدم نگرانی از عدم دریافت بخشنامه توسط رایانامه
  • صرفه جویی در مصرف کاغذ
  • اولین وب سایت تخصصی بخشنامه های هواپیمایی ها در ایران
  • دسترسی همه پرسنل به بخشنامه ها بدون نیاز به ارسال برای تک تک آنها
  • حذف بایگانی دستی بخشنامه ها
  • دیدن بخشنامه هواپیمایی مورد نظر به ترتیب تاریخ
  • جستجو بر اساس موضوع
  • قانون صدور بلیت و جریمه کنسلی و استرداد و تعرفه های نرخی و .....

آمادگی فرودگاه مهرآباد در حوزه سلامت مسافران نوروزی

  خبر
 درباره آمادگی فرودگاه مهرآباد در حوزه سلامت مسافران نوروزی

آمادگی فرودگاه مهرآباد در حوزه سلامت مسافران نوروزی ...

طی تفاهم‌نامه همكاری میان اداره‌كل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با رئیس اوژانس تهران و منطقه غرب تهران مقرر شد در حوزه سلامت٬ خدمات ویژه و مضاعف اورژانسی برای مسافران و مراجعان نوروزی این فرودگاه ارائه شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری میان اداره‌كل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با رئیس اوژانس تهران و منطقه غرب تهران، علی رستمی، مدیرکل این فرودگاه، گفت: تقاضای استفاده از ناوگان حمل‌ونقل هوایی در سال‌های اخیر افزایش یافته است، به نحوی كه فرودگاه‌ها به اصلیترین كریدور ورود و خروج مسافران تبدیل شدند.

رستمی افزود: فرودگاه‌ها یكی از نشانه‌های مهم توسعه كشورها محسوب شده و فعالیت‌های هوانوردی و فرودگاهی در آن‌ها قطعاً مستلزم همكاری ارگان‌های متعددی است كه از آن جمله می‌توان به نقش مثبت اورژانس و حضور این واحدها در فرودگاه‌ها برای كمك به مسافران هوایی اشاره کرد.

وی ادامه داد: پیش از این٬ تفاهم‌نامه همكاری دوجانبه میان شركت فرودگاه‌ها و اورژانس در خصوص استقرار و ارائه خدمات حوزه سلامت و پزشكی، اورژانس ۱۱۵ در فرودگاه با داشتن نیروی انسانی، تجهیزات و تسهیلات متناسب؛ آمادگی‌های لازم و واكنش سریع در ارائه خدمات كمك‌های اولیه و نیز دسترسی به بیمارستان‌های مجهز برای رعایت حداكثر سلامت مسافران، خدمه پروازی و كاركنان، منعقد شده بود.

رستمی عنوان كرد: هدف از انعقاد مجدد این تفاهمنامه ارتقاء كیفیت خدمات، سطح ایمنی و استانداردهای فرودگاهی در حوزه سلامت، پوشش خدمات فوریت‌های پزشكی (اورژانس ۱۱۵) برای مسافران نوروزی است.

وی در پایان ضمن تشكر از اورژانس تهران اظهار امیدواری کرد؛ در طول سفرهای نوروزی هیچ مسافری نیاز به استفاده از خدمات اورژانسی نداشته باشد اما به هر حال فرودگاه مهرآباد با تدبیر و دوراندیشی زمینه استفاده از این خدمات را مهیا و برای استقبال از مسافران نوروزی در آمادگی كامل به سر می‌برد.

موسوی، رئیس اورژانس تهران نیز بیان كرد: این تفاهم‌نامه با هدف ساماندهی استقرار و ارایه خدمات حوزه سلامت و پزشكی در فرودگاه، بهبود كیفیت خدمات، ارتقای سطح ایمنی، رعایت استانداردهای فرودگاهی و پوشش خدمات پزشكی در سوانح و حوادث فرودگاهی و رعایت حداكثر سلامت مسافران، خدمه پروازی و كاركنان به امضا رسیده است.

رئیس اورژانس غرب تهران خاطرنشان كرد: با امضای این تفاهم‌نامه دو دستگاه آمبولانس اورژانس مهرآباد نوسازی و ایستگاه خدمات ویژه نوروزی در فرودگاه مهرآباد مستقر می‌شود و اورژانس به همراه کارکنان خود به مسافران خدمات ویژه و مورد نیاز فوریت‌های پزشكی را ارایه می‌دهند.

منبع : تین نیوز


تاریخ خبر: یکشنبه 15 اسفند 1395
ساعت: 12:03:49 PM