• آخرین اخبار تخصصی صنعت حمل و نقل هوایی و گردشگری ایران
  • سرعت در پیدا کردن قوانین و بخشنامه ها
  • اطمینان از دیدن بخشنامه ها و عدم نگرانی از عدم دریافت بخشنامه توسط رایانامه
  • صرفه جویی در مصرف کاغذ
  • اولین وب سایت تخصصی بخشنامه های هواپیمایی ها در ایران
  • دسترسی همه پرسنل به بخشنامه ها بدون نیاز به ارسال برای تک تک آنها
  • حذف بایگانی دستی بخشنامه ها
  • دیدن بخشنامه هواپیمایی مورد نظر به ترتیب تاریخ
  • جستجو بر اساس موضوع
  • قانون صدور بلیت و جریمه کنسلی و استرداد و تعرفه های نرخی و .....

افزایش پروازهای خارجی راهی برای ثروت آفرینی در فرودگاه شیراز است

  خبر
 درباره افزایش پروازهای خارجی راهی برای ثروت آفرینی در فرودگاه شیراز است

افزایش پروازهای خارجی راهی برای ثروت آفرینی در فرودگاه شیراز است ...

مدیرکل فرودگاه شیراز جذب و افزایش پروازهای خارجی در این فرودگاه را راهی مؤثر برای ارزآوری و ثروت‎آفرینی در شرکت فرودگاه‎ها دانست.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، رضا بدیعی‎فرد ایجاد ثروت برای شرکت فرودگاه‎ها از طریق افزایش درآمدهای فرودگاهی را یک اصل عنوان کرد و گفت: در فرودگاه دو دسته درآمد وجود دارد یکی درآمدهای هوانوردی و دیگری غیرهوانوردی.

مدیرکل فرودگاه شیراز در حوزه اقدامات انجام شده برای افزایش درآمدهای هوانوردی در این فرودگاه گفت: در زمینه پروازهای خارجی پیش‎بینی می‎شود ترمینال خارجی تا نیمه اول سال 97 به اتمام برسد. به این ترتیب با بهره‎برداری از ترمینال خارجی، فرودگاه شیراز می‎تواند مانند فرودگاه امام خمینی (ره) به یک هاب پروازهای خارجی بدل شود. همچنین سال گذشته با یکی از پنج شرکت هواپیمایی بزرگ عضو گروه لوفت‎هانزا برای برقراری پرواز مستقیم شیراز- وین مذاکره کردیم که از 12 تیر امسال این پرواز برقرارخواهد شد.

وی در مورد پروازهای داخلی نیز گفت: در بحث افزایش پروازهای داخلی نیز کمک کردیم تا شرکت هواپیمایی سپهران با دریافت مجوزهای لازم عملیاتی شود و اکنون چهار هواپیمای آن مجوز پرواز گرفته‎اند و عملیات پروازشان شروع شده است.

بدیعی‎فرد همچنین در مورد افزایش درآمدهای غیرهوانوردی در فرودگاه شیراز گفت: در سنوات گذشته قراردادی هفت ساله با یک سرمایه‎گذار بسته شده و بهره‎برداری از درآمدهای غیرهوانوردی فرودگاه به آن واگذار شده است و تا پایان آن سه سال باقی مانده است. بنابراین فعلا نمی‎توانیم در این زمینه اقدام خاصی انجام دهیم. امیدواریم با بهره‎برداری از ترمینال خارجی در حاشیه آن بتوانیم یکسری درآمدهای غیرهوانوردی و خدماتی را برای فرودگاه ایجاد کنیم.

وی در مورد نقش فعالیت‎های فرودگاه شیراز در اقتصاد مقاومتی گفت: صنعت هوانوردی به واسطه ثروت و همچنین اشتغالی که ایجاد می‎کند یکی از اهرم‎ها و شاخص‎های توسعه محسوب می‎شود بنابراین هر قدر که بتوانیم در کشور این صنعت را گسترش دهیم به اقتصاد مقاومتی کمک می‎کند. هم اکنون تنها در پروژه‌های توسعه‎ای این فرودگاه 500 شغل ایجاد شده است و نیز با عملیاتی شدن شرکت هواپیمایی سپهران که پایگاه آن در این فرودگاه است شغل‎های زیادی به وجود آمده است و اینها در اقتصاد مقاومتی نقش زیادی دارند.

بدیعی فرد در پایان ابراز امیدواری کرد؛ فضای بعد از برجام و توجهاتی که از سوی نظام به این صنعت می‎شود باعث توسعه آن و در نتیجه توسعه کشور شود.
منبع خبر: تین نیوز


تاریخ خبر: پنجشنبه 04 خرداد 1396
ساعت: 11:20:49 AM