• آخرین اخبار تخصصی صنعت حمل و نقل هوایی و گردشگری ایران
  • سرعت در پیدا کردن قوانین و بخشنامه ها
  • اطمینان از دیدن بخشنامه ها و عدم نگرانی از عدم دریافت بخشنامه توسط رایانامه
  • صرفه جویی در مصرف کاغذ
  • اولین وب سایت تخصصی بخشنامه های هواپیمایی ها در ایران
  • دسترسی همه پرسنل به بخشنامه ها بدون نیاز به ارسال برای تک تک آنها
  • حذف بایگانی دستی بخشنامه ها
  • دیدن بخشنامه هواپیمایی مورد نظر به ترتیب تاریخ
  • جستجو بر اساس موضوع
  • قانون صدور بلیت و جریمه کنسلی و استرداد و تعرفه های نرخی و .....

فرودگاه کلاله 18 مرداد ماه دوباره جان می گیرد

  خبر
 درباره فرودگاه کلاله 18 مرداد ماه دوباره جان می گیرد

فرودگاه کلاله 18 مرداد ماه دوباره جان می گیرد ...

نخستین پرواز در مسیر تهران _کلاله_تهران از چهارشنبه (18 مرداد ماه) آغاز می‎شود و در روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته ادامه می‌یابد.
به گزارش تین‌نیوز صبح شنبه (بیست‌ و چهارم تیرماه) فرودگاه کلاله میزبان نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولین و مدیران ارشد استان و شهرستان و افرادی بود که هدفشان برقراری پرواز در فرودگاه کلاله بود .
رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس به همراه شهرام غراوی نماینده مردم مینودشت، کلاله و مراوه تپه و عضو کمیسیون عمران مجلس، محمدی‎بخش مدیرعامل هواپیمایی پویا، مروتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان، فرماندار کلاله، مدیر کل و مسئولین اداره کل فرودگاه‌های استان گلستان و تنی چند از مدیران و شخصیت‌های استانی و شهرستانی از جمله افرادی بودند که در این جلسه حضور داشتند.
در این جلسه که به منظور بررسی راهکارهای برقراری پروازهای فرودگاه کلاله در محل سالن جلسات این فرودگاه برگزار شد، راه‌های برقراری و استمرار پروازهای این فرودگاه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد .
دکتر رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در سخنانی با اشاره به سیاست مجلس و دولت در حمایت همه‌جانبه از توسعه مناطق کم برخوردار، بر لزوم راه‌اندازی فرودگاه به‎عنوان موتور توسعه شهرستان تاکید کرد.
غراوی نماینده مردم مینودشت، کلاله و مراوه تپه و عضو کمیسیون عمران مجلس نیز در این جلسه ضمن تشکر از حمایت‌های مدیر کل فرودگاه‌های استان گلستان بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های فرودگاه کلاله در راستای پیشرفت منطقه تاکید کرد.
علی آذری، مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان نیز ضمن اعلام آمادگی و حمایت از پروازهای فرودگاه کلاله در راستای استفاده از ظرفیت و توان فرودگاه در خدمت‌رسانی به مردم شرق استان، بر عملیاتی بودن کامل این فرودگاه تاکید و خاطر نشان کرد: امسال در بخش اعتبارات بهسازی و توسعه، بودجه خوب و بی‌سابقه‌ای برای فرودگاه کلاله در نظر گرفته شده است .
در پایان این جلسه ضمن تاکید بر لزوم حمایت از پروازها با همکاری و تعامل همه جانبه مسئولین استان و شهرستان، مقرر شد نخستین پرواز در مسیر تهران _کلاله_تهران از روز چهارشنبه (18 مرداد ماه) آغاز شود و در روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته ادامه یابد .
منبع خبر: شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران


تاریخ خبر: یکشنبه 25 تیر 1396
ساعت: 12:05:02 PM