• آخرین اخبار تخصصی صنعت حمل و نقل هوایی و گردشگری ایران
  • سرعت در پیدا کردن قوانین و بخشنامه ها
  • اطمینان از دیدن بخشنامه ها و عدم نگرانی از عدم دریافت بخشنامه توسط رایانامه
  • صرفه جویی در مصرف کاغذ
  • اولین وب سایت تخصصی بخشنامه های هواپیمایی ها در ایران
  • دسترسی همه پرسنل به بخشنامه ها بدون نیاز به ارسال برای تک تک آنها
  • حذف بایگانی دستی بخشنامه ها
  • دیدن بخشنامه هواپیمایی مورد نظر به ترتیب تاریخ
  • جستجو بر اساس موضوع
  • قانون صدور بلیت و جریمه کنسلی و استرداد و تعرفه های نرخی و .....

جزئیات زمان تکمیل و تحویل پروژه سلام فرودگاه امام خمینی(ره)

  خبر
 درباره جزئیات زمان تکمیل و تحویل پروژه سلام فرودگاه امام خمینی(ره)

جزئیات زمان تکمیل و تحویل پروژه سلام فرودگاه امام خمینی(ره) ...

فرزاد همدانچی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص آخرین تغییرات اعمال‌شده در نقشه اصلی ترمینال سلام و هم‌چنین وضعیت پیشرفت پروژه، گفت: تغییر نقشه در ترمینال سلام با پیشنهاد مشاور طرح (شرکت هلندی ناکو) و باهدف افزایش ظرفیت ترمینال سلام انجام شد که منجر به تخریب 30 تا 40 میلیارد تومان بنا در داخل ترمینال شد.
مدیر پروژه ی سلام با بیان اینکه بعد از حدود 6 ماه و نهایتاً با موافقت و دستور وزیر راه و شهرسازی در خرداد ماه امسال تخریب‌ها انجام و پروژه مجدداً از سرگرفته شد، افزود: نهایتاً شرکت احداث به عنوان سرمایه‌گذار این پروژه بر اساس طرحی که ناکو داده بود نقشهٔ فاز یک را آماده و برای اجرا ابلاغ شد.
همدانچی با بیان اینکه اکنون در تمام جبهه‌ها کار در ترمینال سلام در حال انجام است، ادامه داد: کار نازک کاری در فضای اداری ترمنیال به پیشرفت های خوبی رسیده است و با حجم کاری که وجود دارد اکنون حدود 503 نفر در ساخت ترمنیال سلام مشغول به کار هستند.
به گفتهٔ همدانچی طبق برنامه قرارداد با شرکت احداث اکنون باید 50 درصد از ترمینال سلام تکمیل شده بود اما به دلیل وقفه انجام شده با هدف افزایش ظرفیت این ترمینال، اکنون این پروژه 20 درصد انحراف دارد.
مدیر پروژه ترمینال سلام در همین راستا خبر داد که در حال تهییه برنامه جبرانی برای تکمیل سلام هستند و گفت: قرار است با افزایش شیفت‌ها و آماده سازی فضاهای کاری این 20 درصد انحراف را جبران کنیم.
همدانچی به معماری داخل ترمینال سلام اشاره کرد و گفت: سبک معماری کلی که برای ترمینال‌ها استفاده می‌شود سبک High-tech است که در ساخت ترمینال سلام هم ادامه پیدا کرده است ولی به دستور وزیر راه و شهرسازی ترمینال سلام یک ترمینال گالری خواهد بود و کارهای هنری در این مجموعه به نمایش گذاشته می‌شود.
وی خبر داد که از مجموعه‌ای باتجربه که پروژه‌های موفقی مثل باغ کتاب و موزه قصر را در کارنامه کاری خود دارد درخواست همکاری کرده‌ایم و اکنون این گروه هنری روی طرح معماری داخلی کار می‌کنند.
همدانچی هم‌چنین خبر داد که زمان تکمیل و تحویل پروژه سلام تا 9 ماه آینده برآورد شده است و گفت: برای 9 ماه آینده تواق شده است تا کار به سرانجام برسد و با هدف احیای پروژه تصمیم داریم نفرات بیشتری را درگیر نماییم تا کار را به سرانجام برسانیم.


تاریخ خبر: دوشنبه 10 مهر 1396
ساعت: 10:23:15 AM