• آخرین اخبار تخصصی صنعت حمل و نقل هوایی و گردشگری ایران
  • سرعت در پیدا کردن قوانین و بخشنامه ها
  • اطمینان از دیدن بخشنامه ها و عدم نگرانی از عدم دریافت بخشنامه توسط رایانامه
  • صرفه جویی در مصرف کاغذ
  • اولین وب سایت تخصصی بخشنامه های هواپیمایی ها در ایران
  • دسترسی همه پرسنل به بخشنامه ها بدون نیاز به ارسال برای تک تک آنها
  • حذف بایگانی دستی بخشنامه ها
  • دیدن بخشنامه هواپیمایی مورد نظر به ترتیب تاریخ
  • جستجو بر اساس موضوع
  • قانون صدور بلیت و جریمه کنسلی و استرداد و تعرفه های نرخی و .....

فرودگاه شیراز، معین فرودگاه اصفهان شد

  خبر
 درباره فرودگاه شیراز، معین فرودگاه اصفهان شد

فرودگاه شیراز، معین فرودگاه اصفهان شد ...

رضا بدیعی فرد مدیر کل فرودگاه های استان فارس گفت: با امضای 2 تفاهم نامه، فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان معین (همیار) فرودگاه بین المللی اصفهان و فرودگاه اصفهان نیز معین فرودگاه مهرآباد تهران شد.
رضا بدیعی فرد افزود: این تفاهم نامه شب گذشته با حضور مقامات کشوری و استانی در حاشیه آیین افتتاحیه همایش مدیران ایمنی فرودگاه های کشور در شیراز امضا شد.
وی ادامه داد: در بحث مدیریت بحران، شرکت فرودگاه های کشور طرحی را اجرا کرده که در آن مشخص می کند در مواقع بحران ها و مشکلات مختلف چه فرودگاهی در کشور می تواند معین فرودگاه دیگر باشد.
او اظهار کرد: برای دیگر فرودگاه های کشور نیز چنین تفاهم نامه ای طراحی و پیش بینی شده که امضای 2 تفاهم نامه در شیراز آغاز اجرای این طرح بود.
وی، درباره برگزاری همایش چهار روزه مدیران ایمنی فرودگاه های کشور در شیراز هم گفت: در این همایش که شنبه شب آغاز شد مسائل مرتبط با مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و مسائل ایمنی مرتبط با صنعت هوانوردی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
مدیر کل فرودگاه های فارس بیان کرد: امروزه در دنیا بحث ایمنی با توجه به تغییراتی که در حوزه هوانوردی ایجاد شده تعریف جدیدی به خود گرفته و با توجه به اینکه بیشتر سوانح برای هواپیماها بر روی زمین اتفاق می فتد، بیشتر نگرانی ها هم به این سمت معطوف شده است.
بدیعی فرد گفت: در حقیقت الان نگرانی ها در خصوص ایمنی هواپیما در هوا رفع شده و بیشتر نگرانی از بروز حوادث بر روی زمین است.
او اظهار کرد: در این همایش چگونگی اجرای سیستم مدیریت ایمنی با هدف کاهش میزان حوادث مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وی، درباره سطح ایمنی فرودگاه بین المللی شیراز نیز گفت: یکی از کارهای بسیار مهم در حوزه فرودگاهی، بحث دریافت گواهینامه فرودگاهی است که دریافت آن یک مبحث است و نگهداری و حفظ اعتبار آن یک مبحث دیگر.
مدیر کل فرودگاه های فارس گفت:‌ ایرلاین های خارجی به شرطی حاضر به فرود در فرودگاه های دیگر کشورها هستند که آن فرودگاه دارای گواهینامه بین المللی باشد که داشتن این گواهینامه نیز مسلزم داشتن برخی شرایط استاندارد است.
بدیعی فرد افزود:فرودگاه شیرازقبلا موفق به دریافت این گواهینامه به شرط انجام یک سری اصلاحات شده بود اما الان در مرحله تمدید آن قرار داریم.
وی ادامه داد: در بحث انجام اصلاحات نیز طی 2 سال گذشته اقداماتی از جمله بهسازی و نوسازی سطوح پروازی و رفع نواقص آنها، ارتقای تجهیزات ایستگاه آتش نشانی فرودگاه شیراز به عنوان یکی از مجهزترین ایستگاه های ایمنی آتش نشانی در کشور و در حوزه ناوبری هوایی نیز ارتقاء سیستم فرکانسی را انجام داده ایم.


تاریخ خبر: یکشنبه 15 بهمن 1396
ساعت: 4:37:17 PM