• آخرین اخبار تخصصی صنعت حمل و نقل هوایی و گردشگری ایران
  • سرعت در پیدا کردن قوانین و بخشنامه ها
  • اطمینان از دیدن بخشنامه ها و عدم نگرانی از عدم دریافت بخشنامه توسط رایانامه
  • صرفه جویی در مصرف کاغذ
  • اولین وب سایت تخصصی بخشنامه های هواپیمایی ها در ایران
  • دسترسی همه پرسنل به بخشنامه ها بدون نیاز به ارسال برای تک تک آنها
  • حذف بایگانی دستی بخشنامه ها
  • دیدن بخشنامه هواپیمایی مورد نظر به ترتیب تاریخ
  • جستجو بر اساس موضوع
  • قانون صدور بلیت و جریمه کنسلی و استرداد و تعرفه های نرخی و .....

بهترین مکان‌ها برای سفر در ماه آگوست

  خبر
 درباره بهترین مکان‌ها برای سفر در ماه آگوست

بهترین مکان‌ها برای سفر در ماه آگوست ...

اگر چه ماه جولای به عنوان محبوب ترین ماه برای تعطیلات تابستانی است، اما هنوز هم زمان برای برنامه ریزی یک سفر در ماه آگوست وجود دارد.
پیشنهادات ما در این ماه شامل چند نقطه خنک تر و مقرون به صرفه برای افرادی است که می خواهند در این ماه سفری داشته باشن .اگر تماشای نهنگ ها، شنا کردن و یا دیدن حیات وحش در زیر زمین و پیاده روی در طبیعت و احزاب، موسیقی و کنسرت ها علاقه مند هستین ،ماه آگوست زمان عالی برای سفر است.
در زیر برخی از پرطرفدارترین مقصدها برای تعطیلات تابستانی در سال 2018 را معرفی می کنیم :
ساحل منهتن , کالیفرنیا
ساحل منهتن یکی از محله های ساحلی لس آنجلس با خانه های لوکس است . تنها ساحل این محله است که در برنامه های تلویزیونی و فیلم های زیادی دیده شده است و مکانی زیبا برای گشت و گذار است و موج های بلند ان مناسب موج سواری است. می توانید از اسکله به ماهیگیری بپردازید. در این اسکله یک آکواریوم کوچک اما جالب است. این ساحل مورد علاقه طرفداران والیبال ساحلی حرفه ای است و شما می توانید مسابقات حرفه ای والیبال را در این ساحل ببینید. مسیر پیاده روی آن فقط مخصوص پیاده روی است و مسیری مخصوص دوچرخه سواران است که ورود با اسکیت کفشی نیز آزاد است.
مونی، هاوایی
مونی " هاوایی "دومین جزیره هاوایی است و بزرگترین جزیره در ایالات متحده است که دارای جاذبه های زیبایی است سواحل زیبا و چراگاه ها و مزارع و مناظره زیبایی دارد .
دماغه کاد , ماساچوست
دماغه‌ای است در شرقی‌ترین قسمت ایالت ماساچوست واقع در شمال شرقی ایالات متحده. دماغه کاد در اصل شبه جزیره بوده‌است که امروزه کانالی که آن را از خشکی اصلی جدا می‌کند آن را به صورت یک جزیره درآورده است.
امروزه بیشتر درآمد منطقه دماغه کاد از گردشگری، از جمله از طریق جذب گردشگران بسیاری از نیویورک و بوستون به سواحل شنی گسترده این دماغه در تابستان است. محصولات معروف دماغه کاد، زغال‌اخته، صدف و خرچنگ هستند
فلورانس , ایتالیا
فلورانس، خاستگاه رنسانس ایتالیایی، یکی از زیباترین شهرهای تاریخی جهان و پرجمعیت‌ترین شهر توسکانی محسوب می‌شود که معماری‌ها، گالری‌ها و آثار هنری زیبایی در آن به چشم می‌خورد. فلورانس در واقع شهری است که روح رنسانس و هنر در آن موج می‌زند و به زیبایی هر چه تمام‌تر شما را مجذوب خود می‌کند، به گونه‌ای که احساس خواهید کرد در زمان به گذشته رفته‌اید.
اتاوا , کانادا
اتاوا یا ادوا، چهارمین شهر بزرگ کانادا و همچنین پایتخت این کشور به شمار می رود. شهر اتاوا به اندازه تمیز است که به عنوان سومین شهر تمیز در جهان مشهور می باشد. جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی این شهر هر گردشگری را وسوسه می کند تا سفری به این شهر داشته باشد
بوداپست , مجارستان
بوداپست، مقصدی عالی برای علاقه‌مندان به اکتشاف است در بوداپست، چشمه‌های معدنی زیادی وجود دارد و این شهر از زمان‌های دور یعنی از دوران روم، مقصدی عالی برای علاقه‌مندان به آب‌تنی و استفاده از خواص آب‌های معدنی بوده است. رود زیبا و باشکوه دانوب که از میان شهر می‌گذرد، زیبایی آن را دوچندان می‌کند


تاریخ خبر: پنجشنبه 28 تیر 1397
ساعت: 12:44:21 PM