• آخرین اخبار تخصصی صنعت حمل و نقل هوایی و گردشگری ایران
  • سرعت در پیدا کردن قوانین و بخشنامه ها
  • اطمینان از دیدن بخشنامه ها و عدم نگرانی از عدم دریافت بخشنامه توسط رایانامه
  • صرفه جویی در مصرف کاغذ
  • اولین وب سایت تخصصی بخشنامه های هواپیمایی ها در ایران
  • دسترسی همه پرسنل به بخشنامه ها بدون نیاز به ارسال برای تک تک آنها
  • حذف بایگانی دستی بخشنامه ها
  • دیدن بخشنامه هواپیمایی مورد نظر به ترتیب تاریخ
  • جستجو بر اساس موضوع
  • قانون صدور بلیت و جریمه کنسلی و استرداد و تعرفه های نرخی و .....

بازدید مهمانان کنوانسیون بین المللی گردشگری از جاذبه های زنجان

  خبر
 درباره بازدید مهمانان کنوانسیون بین المللی گردشگری از جاذبه های زنجان

بازدید مهمانان کنوانسیون بین المللی گردشگری از جاذبه های زنجان ...

به گزارس ایرنا، استاندار زنجان شامگاه چهارشنبه در ضیافتی شامی که برای راهنمایان تورهای بین المللی و مهمانان کنوانسیون بین المللی گردشگری ترتیب داده شد، گفت: هرجا صحبت از هنر، تمدن، تاریخ، صنایع دستی و سابقه تمدنی به میان می آید، همواره نام ایران در بین کشورها می درخشد.
اسد الله درویش امیری ادامه داد: ایران پایتخت کاوش و باستان شناسی جهان است و سال گذشته از دانشگاه های معتبر به زنجان آمدند و بخشی از تاریخ و گذشته بشر را در این استان جست وجو کردند.
وی خطاب به راهنمایان تورهای بین المللی گفت: امیدوارم بعد از سفر شما، میراث فراوان فرهنگی و طبیعی استان زنجان مورد بازدید گردشگران از اقصی نقاط جهان قرار گیرد.
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان زنجان نیز در این برنامه گفت: زنجان زادگاه فیلسوف نامی، سهروردی است که فلسفه شرق فلسفه شرق بخشی از غنای خود را وام دار مکتب اشراقی اوست.
یحی رحمتی افزود: زنجانی ها حرمت انسان ها را به جان دارند و بر همین اساس باهمین روح زیبا آثاری را خلق کردند که امروز بخشی از آن را در سلطانیه مشاهده کردید.
اویس کیانی، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان زنجان نیز در حاشیه این برنامه به خبرنگار ایرنا گفت: میزبانی کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری رویداد مهمی در حوزه گردشگری زنجان محسوب می شود و حضور این افراد در این استان در هدایت تورهای خارجی و رونق گردشگری زنجان حائز اهمیت است.
حبیب الله مولایی یگانه، شهردار زنجان نیز در جمع راهنمایان تورهای بین المللی اظهار کرد: ما زنجان را به عنوان' میزبان مهربان' معرفی کرده ایم و امیدواریم به واسطه حضور شما در این شهر، در ادامه بیش از پیش شاهد اسقبال تورهای گردشگردی از زنجان باشیم.
به گزارش ایرنا، کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری، بزرگترین و مهمترین گردهمایی راهنمایان جهان است. این رویداد هر 2 سال یکبار و زیرنظر مستقیم فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری (WFTGA) در یکی از کشورهای عضو برگزار می شود.
کشورهای واجد شرایط برای میزبانی برگزاری کنوانسیون، درخواست نامزدی خود را به هیات مدیره ی فدراسیون تقدیم و اعضای هیئت مدیره پس از بررسی های لازم، کشورهای مورد تایید را اعلام می کنند تا رقابت به مدت 2 سال بر سر کسب میزبانی آغاز شود.
در هفدهمین فدارسیون جهانی راهنمایان گردشگری که بهمن ماه سال 1393 در جمهوری چک برگزار شد، از میان 11 کشور نامزد، سه کشور ایران، سنگاپور و دانمارک به عنوان نامزد نهایی انتخاب و در نهایت امر کشور ایران برای اولین بار، با 18 رای موافق میزبانی سال 2017 را کسب کرد.
شعار کشور ایران در کنوانسیون 2017 ایران، 'مردمانی مهربان با آغوش باز، فرهنگی کهن و پر رمز و راز ' نامگذاری شده است.

منبع : ایرنا


تاریخ خبر: پنجشنبه 07 بهمن 1395
ساعت: 11:32:45 AM