• آخرین اخبار تخصصی صنعت حمل و نقل هوایی و گردشگری ایران
  • سرعت در پیدا کردن قوانین و بخشنامه ها
  • اطمینان از دیدن بخشنامه ها و عدم نگرانی از عدم دریافت بخشنامه توسط رایانامه
  • صرفه جویی در مصرف کاغذ
  • اولین وب سایت تخصصی بخشنامه های هواپیمایی ها در ایران
  • دسترسی همه پرسنل به بخشنامه ها بدون نیاز به ارسال برای تک تک آنها
  • حذف بایگانی دستی بخشنامه ها
  • دیدن بخشنامه هواپیمایی مورد نظر به ترتیب تاریخ
  • جستجو بر اساس موضوع
  • قانون صدور بلیت و جریمه کنسلی و استرداد و تعرفه های نرخی و .....

دفتر صدور رواديد الكترونيكي در فرودگاه بين‌المللي تبريز افتتاح شد

  خبر
 درباره دفتر صدور رواديد الكترونيكي در فرودگاه بين‌المللي تبريز افتتاح شد

دفتر صدور رواديد الكترونيكي در فرودگاه بين‌المللي تبريز افتتاح شد ...

دفتر صدور ويزاي الكترونيكي كشور در فرودگاه تبريز روز پنجشنبه(۲۴ فروردین امسال) افتتاح شد.
به‌گزارش روابطعمومی فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی، در آيين افتتاح اين دفتر معاون كنسولي، امور مجلس و ايرانيان وزارت امورخارجه، استاندار آذربايجان‌شرقي، مديركل فرودگاه‌هاي استان، جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و مديران استاني حضور داشتند.
با افتتاح اين دفتر و استقرار سامانه صدور الكترونيكي رواديد، اتباع خارجي در اين امكان می‌توانند قبل از آغاز سفر، با ثبت نام در سامانه اينترنتي، رواديد خود را در حداقل زمان ممكن دريافت كنند.
معاون كنسولي وزير امور خارجه طی اين مراسم گفت: افتتاح دفتر صدور رواديد الكترونيكي در فرودگاه بين‌المللي شهيد مدني تبريز گام مهمي در خصوص توسعه گردشگري و تجاري ۱۸۰ كشور (به‌ غير از ۹ كشور كه بر اساس عمل متقابل يا ملاحظات ديگر رواديد فرودگاهي صادر نمي‌كنيم) جهان خواهد بود.
قشقاوي تصريح كرد: اين امر مقدمه و تمهيدي براي سال ۲۰۱۸ ميلادي است زیرا تبريز به عنوان شهر گردشگري جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ انتخاب شده و بايد از چنين زيرساخت‌هايي بهره‌مند باشد.
جبارزاده، استاندار آذربايجان شرقي نيز در اين مراسم ضمن تشكر ازهمه كساني كه تهيه مقدمات اين كار مهم را بر عهده گرفته‌اند گفت: وزارت امور خارجه هر برنامه و ايده‌اي را كه بخواهد در استان آذربايجان‌ شرقي اجرا كند، آماده همكاري هستيم. استان ما به عنوان يك استان پيشرو در امر اقتصاد مقاومتي ظرفيت مناسبي براي طرح‌ها و ايده‌هاي سياست‌ خارجه دارد.
پس از پايان این مراسم، حاضران با حضور در ترمينال ۴ فرودگاه تبريز، از وضعيت خدمت‌رساني به مسافران و مراجعان فرودگاه بازديد كردند. همچنین در حاشيه اين بازديد، مديركل فرودگاه‌هاي استان آذربايجان‌شرقي آماری از افزايش ۲۶ درصدي مسافر جابجا شده از فرودگاه تبريز در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ ارایه کرد.
صفايي افزود: در حوزه پروازي نيز در همين مدت تعداد پرواز از ۱۰ هزار و ۹۷۳ پرواز به ۱۴ هزار و ۸۹۴ پرواز رسيده است كه ۳۶ درصد افزايش را نشان مي‌دهد.


منبع:شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران


تاریخ خبر: شنبه 26 فروردین 1396
ساعت: 11:59:42 AM