• آخرین اخبار تخصصی صنعت حمل و نقل هوایی و گردشگری ایران
  • سرعت در پیدا کردن قوانین و بخشنامه ها
  • اطمینان از دیدن بخشنامه ها و عدم نگرانی از عدم دریافت بخشنامه توسط رایانامه
  • صرفه جویی در مصرف کاغذ
  • اولین وب سایت تخصصی بخشنامه های هواپیمایی ها در ایران
  • دسترسی همه پرسنل به بخشنامه ها بدون نیاز به ارسال برای تک تک آنها
  • حذف بایگانی دستی بخشنامه ها
  • دیدن بخشنامه هواپیمایی مورد نظر به ترتیب تاریخ
  • جستجو بر اساس موضوع
  • قانون صدور بلیت و جریمه کنسلی و استرداد و تعرفه های نرخی و .....

پرواز شیراز – وین از ۱۲ تیر ماه برقرار می شود

  خبر
 درباره  پرواز شیراز – وین از ۱۲ تیر ماه برقرار می شود

پرواز شیراز – وین از ۱۲ تیر ماه برقرار می شود ...

نایب رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس با مثبت ارزیابی کردن برقراری ایستگاه های پروازی شرکت های هواپیمایی معتبر خارجی در شیراز گفت: بی شک راه اندازی مسیرهای جدید و مستقیم هوایی از شیراز به مقصد شهرها و کشورهای هدف، تاثیر بسزایی در رونق اقتصادی و توسعه پایدار گردشگری استان دارد.

کیومرث حسینی افزود: با توجه به تقاضای زیاد مسافران برای سفر به کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی (کانادا و آمریکا)، یکی از پیگیری های فعالین حوزه گردشگری فارس به ویژه اعضای انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی، برقراری پرواز مستقیم از شیراز به وین بود که خوشبختانه نخستین پرواز این مسیر هوایی ۱۲ تیرماه برقرار خواهد شد.

حسینی، ادامه داد: شرکت هواپیمایی اتریش، نخستین شرکت هواپیمایی اروپایی است که هم اینک ایستگاه پروازی اش در شیراز راه اندازی شده است. به گفته وی، با توجه به توافقات صورت گرفته مقرر شد این پرواز ۴ روز در هفته و در مسیر وین-اصفهان-شیراز-اصفهان-وین انجام شود.

حسینی افزود: طبق برنامه ریزی ها، پرواز وین به شیراز در روزهای دوشنبه، چهارشنبه، جمعه و یک شنبه هر هفته انجام می شود و پرواز شیراز به وین نیز در روزهای شنبه، دوشنبه، سه شنبه و پنج شنبه می باشد. نایب رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس با اشاره به اینکه نوع هواپیماهای این شرکت ایرباس ۳۱۹ است، گفت: ساعت ورود این پروازها از وین به شیراز ۴ و ۳۵ دقیقه و ساعت خروج آن ها ۹ و ۲۰ دقیقه اعلام شده است.

حسینی ادامه داد: این پروازها در مسیر رفت و برگشت از شیراز به وین، توقفی در فرودگاه اصفهان دارد به طوری که در مسیر رفت، مسافران ۴۰ دقیقه و در مسیر برگشت ۳۰ دقیقه در این فرودگاه خواهند ماند، اما این وقفه به معنای خروج مسافران از هواپیما نیست بلکه زمان تعیین شده برای ورود یا خروج مسافران اصفهانی در نظر گرفته شده است.

برقراری پروازهای مستقیم هوایی از شیراز این امکان را به گردشگران می دهد که در مدت کوتاه چند ساعته به مقصد مورد نظرشان در شهرهای خارجی سفر کنند و بدون تردید فعالیت این شرکت ها تاثیر بسزایی در رونق گردشگری شیراز و استان فارس خواهد داشت.


منبع خبر: تین نیوز


تاریخ خبر: شنبه 20 خرداد 1396
ساعت: 11:16:37 AM