• آخرین اخبار تخصصی صنعت حمل و نقل هوایی و گردشگری ایران
  • سرعت در پیدا کردن قوانین و بخشنامه ها
  • اطمینان از دیدن بخشنامه ها و عدم نگرانی از عدم دریافت بخشنامه توسط رایانامه
  • صرفه جویی در مصرف کاغذ
  • اولین وب سایت تخصصی بخشنامه های هواپیمایی ها در ایران
  • دسترسی همه پرسنل به بخشنامه ها بدون نیاز به ارسال برای تک تک آنها
  • حذف بایگانی دستی بخشنامه ها
  • دیدن بخشنامه هواپیمایی مورد نظر به ترتیب تاریخ
  • جستجو بر اساس موضوع
  • قانون صدور بلیت و جریمه کنسلی و استرداد و تعرفه های نرخی و .....

توسعه هوایی استان چهارمحال و بختیاری در برنامه آتی هما

  خبر
 درباره توسعه هوایی استان چهارمحال و بختیاری در برنامه آتی هما

توسعه هوایی استان چهارمحال و بختیاری در برنامه آتی هما ...

دکتر فرزانه شرفبافی با مهندس قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری و همچنین دکتر کاظمی باباحیدری و دکتر خدیجه ربیعی نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی دیدار وگفت وگو کرد.
به گزارش تین‌نیوز استاندار چهارمحال وبختیاری و هیات همراه انتصاب دکتر شرفبافی را به سمت سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" تبریک گفتند وابراز امیدواری کردند "هما" با این تغییر، شاهد شکوفایی خود در عرصه رقابت بین الملل باشد.
دکتر شرفبافی نیز دراین دیدار با اشاره به حضور"هما" به عنوان اولین شرکت هواپیمایی در این استان در سالهای گذشته و فعالیت چندین ساله آن گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در این استان در جابجایی مسافر وبار فعال بوده است.
وی در ادامه افزود: امیدوارم با وجود هواپیماهای ATR که به منظور ارتقاء سطح فرودگاه های کم برخوردار خریداری شده است و همچنین تامین زیر ساخت های لازم فرودگاهی بتوانیم مانند گذشته در خدمات دهی به هموطنان این استان فعال باشیم.
مهندس سلیمانی استاندارچهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار با تاکید بر استفاده مردم این استان از سفرهای هوایی و توجه به ظرفیت و ضرورت توسعه حمل و نقل هوایی داخلی و بین المللی در این استان گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران"هما" اولین شرکت هوایی بود که به این منطقه توجه نمود و پروازهایی را از این استان به مناطق پر تقاضا برقرار نمود. تقاضا داریم با توجه به اینکه استان به عنوان یکی از قطب های اصلی صادرات مطرح است برقراری مجدد پروازهای این استان در برنامه کاری "هما" قرار گیرد .
استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: با توجه به زیر ساخت های اقتصادی مناسب این استان و فاصله قابل توجه این فرودگاه با مرکز کشور و شهرهای بزرگ صنعتی و فعالیت اقتصادی بسیاری از مردم استان با کشور کویت، برقراری و افزایش پروازها، توسعه هر چه بیشتر استان را در پی خواهد داشت.
گفتنی است هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" با توجه به حضور چند ساله و داشتن تجهیزات فرودگاهی هم اکنون خدمات هندلینگ پروازهای سایر شرکت های هواپیمایی را دراین استان برعهده دارد.
منبع خبر: تین نیوز


تاریخ خبر: سه‌شنبه 24 امرداد 1396
ساعت: 3:40:36 PM