• آخرین اخبار تخصصی صنعت حمل و نقل هوایی و گردشگری ایران
  • سرعت در پیدا کردن قوانین و بخشنامه ها
  • اطمینان از دیدن بخشنامه ها و عدم نگرانی از عدم دریافت بخشنامه توسط رایانامه
  • صرفه جویی در مصرف کاغذ
  • اولین وب سایت تخصصی بخشنامه های هواپیمایی ها در ایران
  • دسترسی همه پرسنل به بخشنامه ها بدون نیاز به ارسال برای تک تک آنها
  • حذف بایگانی دستی بخشنامه ها
  • دیدن بخشنامه هواپیمایی مورد نظر به ترتیب تاریخ
  • جستجو بر اساس موضوع
  • قانون صدور بلیت و جریمه کنسلی و استرداد و تعرفه های نرخی و .....

برگزاری همایش رویکردهای میان رشته‌ای در ارتباطات هوانوردی با هدف ارتقاء صنعت هوایی

  خبر
 درباره برگزاری همایش رویکردهای میان رشته‌ای در ارتباطات هوانوردی با هدف ارتقاء صنعت هوایی

برگزاری همایش رویکردهای میان رشته‌ای در ارتباطات هوانوردی با هدف ارتقاء صنعت هوایی ...

معاون آموزشی دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری از حضور 200 نفر اساتید و متخصصان برجسته کشور در اولین دوره از همایش رویکردهای میان رشته‌ای در ارتباطات هوانوردی خبر داد.
جواد پرستاری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز با بیان اینکه اولین همایش رویکردهای میان رشته‌ای در ارتباطات هوانوردی در روز 31 مردادماه در دانشکده صنعت هوانوردی کشوری با حمایت شرکت هواپیمایی قشم‌ایر برگزار خواهد شد، عنوان کرد: رکن اصلی دانشکده هواپیمایی کشوری آموزش پرسنل شاغل در صنعت هوانوردی، هواپیمایی و فرودگاهی است که امیدواریم با برگزاری از این دست همایش‌ها شاهد ارتقاء صنعت هوانوردی کشور باشیم.
وی در ادامه عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات سوانح هوایی که خود ایکائو آن را رصد کرده، بحث «سوء مکالمات» است در همین راستا ایکائو از تمام کشورهایی که در زمینه صنعت هوانوردی فعال هستند خواسته تا خودشان را به استانداردهای مورد نظر ایکائو برسانند که یکی از آن کشورها ایران است.
معاون آموزشی دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری با اظهار اینکه صنعت هوانوردی یک صنعت بین‌المللی است و به همین جهت لازم است زبان تخصصی این صنعت در بین متخصصان گسترش یابد، خاطرنشان کرد: مشکلات زبان انگلیسی در صنعت هوانوردی به معضل جدی تبدیل شده است برای مثال یک خلبان روسی زمانی که از آسمان چند کشور عبور می‌کند نه تنها بایستی به زبان انگلیسی تسلط داشته بلکه باید زبان بین‌المللی فنی هوانوردی را به‌خوبی بداند.
وی در همین رابطه افزود: دانش عمومی زبان انگلیسی در بین فعالان هوانوردی به تنهایی کفایت نمی‌کند باید دانش فنی و عبارت خاص در زبان هوانوردی مدنظر قرار بگیرد که متأسفانه با گذشت دهه‌ها از صنعت هوانوردی همچنان مشکل مکالمات هوانوردی برقرار است.
وی با بیان اینکه کنترلرها و خلبان‌هایی که زبان مادریشان انگلیسی نیست بیشتر با این مشکل مواجه هستند، ابراز کرد: در همین راستا یک همایش یک‌روزه برای دست‌یابی به آخرین دستاوردهای علمی با حضور بزرگ‌ترین و متخصص‌ترین اساتید، تحت عنوان «رویکردهای میان رشته‌ای در ارتباطات هوانوردی» در دانشکده هواپیمایی کشوری برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه خوشبختانه در طی این چند روز استقبال خوبی صورت گرفته و افراد بسیار زیادی ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: ظرفیت حضور متخصصان و اساتید در این همایش متأسفانه تنها 200 نفر است لذا افرادی که در همایش شرکت خواهند کرد باید به این همایش مرتبط باشند تا دانشی که در آن روز به اشتراک گذاشته می‌شود را به جامعیت هوانوردی منتقل کنند.


منبع خبر: تین نیوز


تاریخ خبر: چهار‌شنبه 25 امرداد 1396
ساعت: 3:12:51 PM