• آخرین اخبار تخصصی صنعت حمل و نقل هوایی و گردشگری ایران
  • سرعت در پیدا کردن قوانین و بخشنامه ها
  • اطمینان از دیدن بخشنامه ها و عدم نگرانی از عدم دریافت بخشنامه توسط رایانامه
  • صرفه جویی در مصرف کاغذ
  • اولین وب سایت تخصصی بخشنامه های هواپیمایی ها در ایران
  • دسترسی همه پرسنل به بخشنامه ها بدون نیاز به ارسال برای تک تک آنها
  • حذف بایگانی دستی بخشنامه ها
  • دیدن بخشنامه هواپیمایی مورد نظر به ترتیب تاریخ
  • جستجو بر اساس موضوع
  • قانون صدور بلیت و جریمه کنسلی و استرداد و تعرفه های نرخی و .....

نیروهای کلیدی را شناسایی و شیوه مدیریتی را عوض کرده‌ایم/ باید شایسته‌سالاری را ملاک قرار دهیم

  خبر
 درباره نیروهای کلیدی را شناسایی و شیوه مدیریتی را عوض کرده‌ایم/ باید شایسته‌سالاری را ملاک قرار دهیم

نیروهای کلیدی را شناسایی و شیوه مدیریتی را عوض کرده‌ایم/ باید شایسته‌سالاری را ملاک قرار دهیم ...


مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: ما نیروهای کلیدی را شناسایی و شیوه مدیریتی را عوض کرده‌ایم. ما باید شایسته‌سالاری را ملاک قرار دهیم، بنابراین مدیران جدید را به شرکت وارد خواهیم کرد چون نسل جدید مدیران دانش جدید به همراه خود دارند
به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی؛ رحمت‌اله مه‌آبادی در نشست صمیمی با کارکنان اداره کل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی که در این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: افق دید ما این است که نفرات را ارزیابی و مدل‌های شایستگی را مشخص کنیم. با تکمیل توانایی‌ها از طریق آموزش به کارکنان شایسته، در آینده افراد حرفه‌ای را تربیت خواهیم کرد و فرودگاه‌های ما با همین نیروی‌های کلیدی اداره خواهند شد.
مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزود: همه کارکنان باید در راه ارتقای دانش خود و به دست آوردن ریتینگ‌های مورد نیاز گام بردارند تا سرعت پیشرفت در همه زمینه‌ها بیشتر شود.
وی با اشاره به تصویب شدن قانون خاص در مجلس و اجرایی شدن آن گفت: اجرایی‌شدن این قانون، انقلاب بزرگی را در شرکت فرودگاه‌ها ایجاد خواهد کرد که از جمله آنها می‌توان به اختصاص 100 درصدی درآمد به این شرکت و شتاب در پیشرفت و توسعه کشور به عنوان یک هلدینگ بزرگ اشاره کرد.
وی با اشاره به سازندگی در فرودگاه‌های کشور ادامه داد: اکنون 121 پروژه در کشور در حال انجام است که تعداد 52 پروژه آن در فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی در حال اجراست.
مه آبادی گفت: به لطف پروردگار تعداد 52 پروژه در فرودگاههای استان خراسان جنوبی در حال انجام است.
مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به این که استراتژی شرکت؛ سودآوری است، افزود: سودآوری با اصلاح ساختار در حوزه‌های مختلف انجام می‌گیرد که این تغییرات باید از ستاد، حوزه مالی و اداری آغاز شود و سپس به فرودگاه‌ها برسد.
اصلاح ساختار فرودگاه‌ها از بزرگترین اقدامات انجام شده است
حمید بنایی، نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی که در سفر مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به فرودگاه بیرجند وی وهیات همراه را همراهی می‌کرد، ضمن تشکر از زحمات مه‌آبادی، گفت: امروز تیم بسیار خوبی در فرودگاه‌ها مشغول به فعالیت هستند که پیشرفت‌های چشم‌گیر در حوزه فرودگاهی، مصداق بارز آن است.
وی اصلاح ساختار فرودگاه‌ها را از بزرگترین اقدامات انجام شده دانست و خواستار توجه هرچه بیشتر به فرودگاه‌های حوزه جنوبی خراسان، مانند فروگاه‌های بیرجند، طبس و گناباد شد.
منبع خبر: شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران


تاریخ خبر: پنجشنبه 26 امرداد 1396
ساعت: 12:03:13 PM