• آخرین اخبار تخصصی صنعت حمل و نقل هوایی و گردشگری ایران
  • سرعت در پیدا کردن قوانین و بخشنامه ها
  • اطمینان از دیدن بخشنامه ها و عدم نگرانی از عدم دریافت بخشنامه توسط رایانامه
  • صرفه جویی در مصرف کاغذ
  • اولین وب سایت تخصصی بخشنامه های هواپیمایی ها در ایران
  • دسترسی همه پرسنل به بخشنامه ها بدون نیاز به ارسال برای تک تک آنها
  • حذف بایگانی دستی بخشنامه ها
  • دیدن بخشنامه هواپیمایی مورد نظر به ترتیب تاریخ
  • جستجو بر اساس موضوع
  • قانون صدور بلیت و جریمه کنسلی و استرداد و تعرفه های نرخی و .....

برگزاری هشتمین نمایشگاه صنایع هوایی و فضایی ایران در آذرماه

  خبر
 درباره برگزاری هشتمین نمایشگاه صنایع هوایی و فضایی ایران در آذرماه

برگزاری هشتمین نمایشگاه صنایع هوایی و فضایی ایران در آذرماه ...

هشتمین نمایشگاه صنایع هوایی و فضایی ایران از 7 لغایت 10 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه هوایی تهران (روبه‌روی پارک ارم) مطابق هر ساله با تولی‌گری اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران به‌عنوان تنها تشکل صنفی بخش خصوصی صنعت هوافضای کشور و با مشارکت فعال سازمان صنایع هوایی به عنوان بزرگ‌ترین متولی صنعت طراحی و ساخت وسایل پرنده در ایران برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، اولین دوره این نمایشگاه در سال 1389 در حالی برگزار شد که کشور با شرایط تازه‌ای از تحریم مواجه شده بود و این رویداد توانست در آن دوره تحولی را در حوزه نمایشگاه های هوایی ایران ایجاد کند.
مسعود قاسمی، رئیس اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران در مورد هشتمین دوره این نمایشگاه به خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز گفت: هشتمین دوره نمایشگاه صنایع هوایی و فضایی ایران با حضور پررنگ شرکت‌های عضو اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران که تاکنون به نزدیک 250 شرکت رسیده‌اند و همچنین با همکاری و حضور موثر سازمان صنایع هوایی در مکانی که سه دوره بسیار موفق اول نمایشگاه برگزار شد، دایر خواهد شد.
وی با اشاره به لزوم بسط و گسترش ارتباطات شرکت‌ها و فعالان حوزه صنعت هوایی و هوافضای کشورمان افزود: نمایشگاه اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران در هفت دوره گذشته خود توانست بستری مفید و کم هزینه را برای حضور و تعامل کلیه فعالان این صنعت فراهم آورد و رمز موفقیت این نمایشگاه در دوره‌های متمادی را می‌توان همین رویکرد هدفمند و برنامه‌ریزی شده برشمرد.
دبیر اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران در مورد اهداف برگزاری نمایشگاه هشتم یادآور شد: شرکت‌های عضو اتحادیه صنایع هوایی و فضایی را طراحان و سازندگان انواع سامانه‌ها و زیرسامانه‌ها و قطعات مورد استفاده در صنعت هوافضا تشکیل می‌دهند لذا تمرکز نمایشگاه روی زنجیره تامین خواهد بود؛ اما سایر حوزه‌های صنعت هوایی مانند خدمات و عملیات نیز همچون سال گذشته به عنوان بهره‌برداران این زنجیره در نمایشگاه حضور خواهند داشت.
قاسمی در مورد دیگر رویکردهای نمایشگاه هشتم توضیح داد: یکی از اهداف این نمایشگاه در کنار اهداف تجاری و فناورانه، توسعه فرهنگ عمومی هوایی و هوانوردی است؛ لذا همواره در دوره‌های قبل و به ویژه در دورانی که نمایشگاه در محل نمایشگاه روبروی پارک ارم برگزار می‌شد شاهد بودیم که برنامه‌های آموزشی و ترویجی جانبی و مسابقات مختلفی در این رویداد با حضور عامه مردم شکل می‌گرفت.
وی افزود: اتحادیه رسماً برای چنین برنامه‌هایی هزینه می‌کرد و امسال نیز با توجه به بازگشت نمایشگاه به مکان اصلی خود امیدواریم شاهد استقبال گسترده مردم باشیم.
قاسمی با اشاره به زمینه‌های مهیا شده در اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران برای استفاده از همه ایده‌ها و پتانسیل‌های موجود یادآور شد: از کلیه شرکت‌ها و فعالان حوزه هوایی و هوافضا و همچنین کلیه اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی برای حضور در نمایشگاه و همچنین همکاری و همفکری در آن دعوت به عمل می‌آوریم.


تاریخ خبر: شنبه 15 مهر 1396
ساعت: 11:04:05 AM