• آخرین اخبار تخصصی صنعت حمل و نقل هوایی و گردشگری ایران
  • سرعت در پیدا کردن قوانین و بخشنامه ها
  • اطمینان از دیدن بخشنامه ها و عدم نگرانی از عدم دریافت بخشنامه توسط رایانامه
  • صرفه جویی در مصرف کاغذ
  • اولین وب سایت تخصصی بخشنامه های هواپیمایی ها در ایران
  • دسترسی همه پرسنل به بخشنامه ها بدون نیاز به ارسال برای تک تک آنها
  • حذف بایگانی دستی بخشنامه ها
  • دیدن بخشنامه هواپیمایی مورد نظر به ترتیب تاریخ
  • جستجو بر اساس موضوع
  • قانون صدور بلیت و جریمه کنسلی و استرداد و تعرفه های نرخی و .....

ایجاد توافق همکاری بین سازمان هوایی ونکور و کمیسیون گردشگری کانادا

  خبر
 درباره ایجاد توافق همکاری بین سازمان هوایی ونکور و کمیسیون گردشگری کانادا

ایجاد توافق همکاری بین سازمان هوایی ونکور و کمیسیون گردشگری کانادا ...


سازمان هوایی ونکور (YVR) با کمیسیون گردشگری کانادا توافق‌نامه همکاری طراحی کردند. هدف آن‌ها تقویت روابط بین این دو سازمان، اولویت‌های استراتژیک در توسعه خدمات هوایی، گردشگری و فرصت‌های تجاری در سراسر کانادا است.
آقای Honourable Bardish Chagger مسول تجارت‌های کوچک، گردشگری و نماینده دولت در خانه عوام گفت:
این یک خبر عالی برای گردشگران کانادایی است. امسال بهترین سال برای گردشگری کانادا است؛ این توافق‌نامه باعث می‌شود گردشگران بیشتری از تمام نقاط جهان به کشور ما، کانادا بیایند و از تمام جاذبه‌های زیبای این کشور لذت ببرند و کانادا به شهرت جهانی در این زمینه دست می‌یابد. این توافق یک پایه و اساس است. امسال، سالی قوی برای صنعت ما و شرکا می‌شود؛ ما در سال ۲۰۱۸ جشن سال گردشگری کانادا-چین را برگزار می‌کنیم.
هدف این توافق بهبود رویکردهای YVR و کمیسیون گردشگری کانادا، جهت افزایش رشد گردشگری و به حداکثر رساندن بهره‌وری منابع است. این باعث می‌شود هر دو سازمان تشویق شوند تا مهارت‌ها، هوش تجاری و اطلاعات خود را برای حمایت از یکدیگر و رسیدن به اهداف مربوطه، به اشتراک بگذارند. آن‌ها همچنین توافق کردند که برنامه‌های بازاریابی خود را در کشورهای علاقه‌مند مانند: چین، برای حمایت از گردشگری و رشد کلیدی شرکت‌های هواپیمایی، طی یک توافق متقابل پیاده‌سازی کنند.
David F. Goldstein، مدیر عامل کمیسیون گردشگری کانادا، گفت:
از آنجایی که ۲۵ درصد مسافران جهانی به کانادا می‌آیند، YVR یک شریک مهم برای صنعت گردشگری کانادا است و ما در تلاش هستیم تا این مشارکت را گسترش دهیم. تحت این توافق مهم، ما برنامه‌های بازاریابی خود را هماهنگ خواهیم کرد و تحقیقات و اطلاعات خود را برای ایجاد یک مزیت رقابتی به اشتراک می‌گذاریم.
در سال ۲۰۱۶ شرکت هواپیمایی ونکور با تعدادی از شرکای گردشگری از جمله کمیسیون گردشگری کانادا همکاری کرد. هدف او ایجاد یک تیم پشتیبان و حمایت از شرکای هواپیمایی جدید و همکاری‌های موجود بود، این توافق جدید برآن افزوده می‌شود و باعث بهبود تجارت YVR می‌شود؛ همچنین ایجاد پرواز های جدید، ایجاد مشاغل جدید، کمک به تولید ناخالص داخلی و عوارض‌ها، باعث تقویت اقتصاد کانادا می‌شود.
Craig Richmond، مدیر عامل شکرت هواپیمایی ونکور، گفت :
ما از این توافق با کمیسیون گردشگری کانادا بسیار خوشحال هستیم، چراکه نه تنها باعث گسترش اولویت‌های ما در بازارهای هدف می‌شود، بلکه برای شرکای هواپیمایی ما نیز بسیار سودمند خواهد بود. این اولین نوع از این دست توافق‌نامه‌ها در کانادا است که باعث می‌شود اهداف شرکت هواپیمایی ما را تقویت کند. این توافق باعث می‌شود ما بتوانیم با کمک شرکای خود مسیرهای جدیدی را راه‌اندازی کنیم و YVR را به یک مرکز جهانی برای حمایت از اقتصاد بریتیش کلمبیا و کانادا تبدیل کنیم.


تاریخ خبر: دوشنبه 02 بهمن 1396
ساعت: 1:39:16 PM