• آخرین اخبار تخصصی صنعت حمل و نقل هوایی و گردشگری ایران
  • سرعت در پیدا کردن قوانین و بخشنامه ها
  • اطمینان از دیدن بخشنامه ها و عدم نگرانی از عدم دریافت بخشنامه توسط رایانامه
  • صرفه جویی در مصرف کاغذ
  • اولین وب سایت تخصصی بخشنامه های هواپیمایی ها در ایران
  • دسترسی همه پرسنل به بخشنامه ها بدون نیاز به ارسال برای تک تک آنها
  • حذف بایگانی دستی بخشنامه ها
  • دیدن بخشنامه هواپیمایی مورد نظر به ترتیب تاریخ
  • جستجو بر اساس موضوع
  • قانون صدور بلیت و جریمه کنسلی و استرداد و تعرفه های نرخی و .....

این 8 هواپیمایی امن ترین هواپیمایی های سال 2019 خواهند بود

  خبر
 درباره این 8 هواپیمایی امن ترین هواپیمایی های سال 2019 خواهند بود

این 8 هواپیمایی امن ترین هواپیمایی های سال 2019 خواهند بود ...

امن ترین هواپیمایی های جهان
وب سایت airlinerating.com امن ترین هواپیمایی های سال 2019 را اعلام کرده. وب سایت ارزیابی ایمنی و محصول، طیف گسترده ای از عوامل مانند حساب رسی از حوزه های صنعت هواپیمایی، سوابق تصادفات و حوادث جدی، سود دهی، پیشنهادهای پیشرو ایمنی در صنعت و سن ناوگان را به جهت تعیین عوامل حمل و نقل ایمن ، مورد بررسی قرار داده است.

کانتاس
راه اندازی در سال 1921، کانتاس قدیمی ترین هواپیمایی است که به طور مداوم در حال کار است و سردبیران AirlineRatings.com اشاره می کنند که حامل پرچم استرالیا در حال حاضر به عنوان با تجربه ترین شرکت هواپیمایی صنعت پذیرفته شده است.

ایرلاین آلاسکا
امن ترین هواپیماییی ایالت متحده آمریکا ،هواپیمایی آلاسکا است. با این وجود، افزایش دستمزد چک چمدان ها و حذف بعضی از قوانین مشتری مدارانه ممکن است مشتری های ثابت این هواپیمایی را در سال 2019 ناراضی کند.

آل نیپون ایرویز
مسافران به بزرگترین ناوگان حمل و نقل هوایی ژاپن مقام سوم را در مسابقات Skytrax world 2018 در تابستان گذشته رای دادند. همچنین این هواپیمایی تمیزترین کابین های هواپیما را در جهان داراست.

ایرلاین آمریکن
هواپیمایی امریکا تنها هواپیمایی ایت که با داشتن چهار فروند هواپیما توانسته است جزو 10 هواپیمایی برتر سایت airlinerating.com باشد.علاوه بر رکورد حیرت انگیز در ایمنی، این هواپیمایی قصد دارد که به مسافران در جهت بهبود سلامتیشان در حین پرواز از طریق نرم افزار آرامش و مدیتیشن calm کمک نماید

ایرلاین اتریشی
شرکت تابعه گروه لوفت هانزا، هواپیمایی اتریش دارای ناوگان بیش از 80 هواپیما است که حدود 130 مقصد در سراسر جهان را در اختیار دارد.

بریتیش ایرویز
ممکن است که هواپیمایی نروژ در زمینه سفر به نیویورک از بریتیش ایرویز پیشی گرفته باشد ولی هواپیمایی انگلستان در زمینه امنیت در سایت airlineraing.com در صدر است. این هواپیمایی بعد از هواپیمایی اتریش ، امن ترین هواپیمایی اروپا در سال 2019 خواهد بود

هواپیمایی امارات
هواپیمایی امارات نه تنها یکی از امن ترین هواپیمایی های جهان است ، بلکه سرگرم کننده ترین نیز هست. ان به عنوان برترین سرگرم کننده در طول پرواز در دنیا برای چهاردهمین سال متوالی در رقابت تنگاتنگی با هواپیمایی سنگاپور و قطر و دیگر هواپیمایی ها در مسابقات 2018 Skytrax World Airline انتخاب شد.

هواپیمایی اوا
هواپیمایی EVA تایوان ، نه تنها پیشرو در صنعت در زمینه امنیت میباشد بلکه یک ایرلاین دوست داشتنی در زمینه ارزش گذاری مناسب، خدمات استثنایی و مقرون به صرفه است

منبع: travel plus


تاریخ خبر: یکشنبه 16 دی 1397
ساعت: 3:40:39 PM