• آخرین اخبار تخصصی صنعت حمل و نقل هوایی و گردشگری ایران
  • سرعت در پیدا کردن قوانین و بخشنامه ها
  • اطمینان از دیدن بخشنامه ها و عدم نگرانی از عدم دریافت بخشنامه توسط رایانامه
  • صرفه جویی در مصرف کاغذ
  • اولین وب سایت تخصصی بخشنامه های هواپیمایی ها در ایران
  • دسترسی همه پرسنل به بخشنامه ها بدون نیاز به ارسال برای تک تک آنها
  • حذف بایگانی دستی بخشنامه ها
  • دیدن بخشنامه هواپیمایی مورد نظر به ترتیب تاریخ
  • جستجو بر اساس موضوع
  • قانون صدور بلیت و جریمه کنسلی و استرداد و تعرفه های نرخی و .....

WTTC می‌گوید ۱۳۰۰۰۰ جای خالی گردشگری ، بهبود اقتصادی انگلستان را تهدید می‌کند

  خبر
 درباره WTTC می‌گوید ۱۳۰۰۰۰ جای خالی گردشگری ، بهبود اقتصادی انگلستان را تهدید می‌کند

WTTC می‌گوید ۱۳۰۰۰۰ جای خالی گردشگری ، بهبود اقتصادی انگلستان را تهدید می‌کند ...

شورای توریسم جهانی Travel ( wttc ) هشدار می‌دهد که بهبود بخش گردشگری و سفر در خطر جدی قرار دارد , چرا که حدود ۱۳۰۰۰۰ نفر از مردم در سراسر انگلستان به این کشور
.
طبق گزارش سازمان جهانی گردشگری , انتظار می‌رود که انگلستان شاهد کمبود شغل باشد

رستوران‌ها و هتل‌ها در تلاشند تا کارکنان را پیدا کنند اما دولت بریتانیا برخلاف کشورهایی مثل پرتغال , از اجازه دادن به کارگران موقت خارجی امتناع می‌کنند .

پیش‌بینی می‌شود که هتل , سرگرمی , و صنعت هوانوردی در بریتانیا بدترین تاثیر را داشته باشد, که با جای خالی ۱۸ درصد ( یکی در شش ) , ۱۲ درصد ( یک در هشت ) و ۱۱ درصد ( یک در 9 ) مواجه هستند .

کمبود پرسنل بحرانی در حال حاضر در بخش حمل و نقل به ویژه در سراسر صنعت هواپیمایی که برای مقابله با تقاضای سفر پس از همه‌گیر شدن در حال مبارزه است , حاد است .

قبل از همه‌گیر شدن در سال ۲۰۱۹ , 8 / 1 میلیون نفر در سفر و گردشگری در انگلستان به کار گرفته شدند , تا سال ۲۰۲۰ بیش از ۲۰۰۰۰۰ نفر شغل خود را از دست داده بودند .

جولیا سیمپسون , رئیس wttc گفت : " بهبود اوضاع اقتصادی بریتانیا در معرض خطر است . دولت از انعطاف‌پذیری سیستم ویزا برای جذب کارگران به بریتانیا استفاده نمی‌کند .

" سفر و گردشگری به اقتصاد ، حدود ۲۳۵ میلیارد پوند کمک کرده‌است و تقریبا ً دو میلیون نفر را استخدام کرده‌است .

" اکنون بازدیدکنندگان برای پیدا کردن رستوران‌ها , هتل‌ها و مکان‌های تفریحی بدون کارمندان می‌آیند و ما این مسافران و دلارها را به نفع کشورهای دیگر از دست خواهیم داد .

چرا کشورهای اروپایی کارگران ماهر مانند سرآشپزها را به دست می‌آورند , اما دفتر امور کشور بریتانیا از صدور ویزاهایی که قول داده بودند , استفاده نمی‌کند .

" این بخش یکی از شدیدترین آسیب‌ها در این بیماری همه‌گیر است که ۵۰ % ارزش آن را از دست می‌دهد و اکنون نیازمند اقدام دولت است ."

" سیمپسون " اضافه کرد: " در خرده فروشان , فروشگاه‌های انگلستان هنوز از تصمیم دولت بریتانیا مبنی بر باز پرداخت مالیات بر ارزش افزوده برای بازدید کنندگان رنج می‌برند . این بدان معنی است که گردشگران می‌توانند با انتخاب پاریس به جای لندن , ۲۰ % از هزینه ها را پس‌انداز کنند . رئیس خزانه‌داری باید فورا ً به این موضوع نگاه کند ."

wttc می‌گوید که با وجود طرح مرخصی دولت بریتانیا که کمک‌های بیشتری به این بخش ارائه کرده‌است , wttc می‌گوید که برای پر کردن این جاه‌ای خالی که به نوبه خود اقتصاد را از طریق سهم خود در تولید ناخالص داخلی کشور افزایش خواهد داد , حمایت بیشتری نیاز است .

در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ , داده‌ها نشان می‌دهد که عرضه نیروی کار به کمبود تقاضا ادامه خواهد یافت - با افزایش تقاضا برای افزایش بیشتر در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۲ , چرا که تقاضا در سطح پیش از همه‌گیری است .

wttc در هفته گذشته فاش کرد که تا ۱.۲ میلیون شغل در سراسر اتحادیه اروپا , با مهمان‌نوازی , حمل و نقل هوایی و آژانس‌های مسافرتی که بیش‌ترین تاثیر را دارند , تحقق نخواهد یافت .

برخی از اقدامات کلیدی که در گزارش برای هر دو دولت و بخش خصوصی شناسایی شده‌اند عبارتند از :

۱. تسهیل تحرک کار در سراسر مرزه‌ای بین‌المللی , با سیاست‌های مناسب ویزا

۲. به کار انداختن کار انعطاف‌پذیر و دور از راه که امکان دسترسی امکان پذیر - نیمه‌وقت یا موقعیت‌های مبتنی بر پیمان‌کار امکان پذیر است ,

۳. تضمین مزایای کار و مزایای رقابتی کارکنان و افزایش متوسط دست‌مزد در سراسر بخش

4- جذب استعدادها از طریق بهبود ادراک از شغل و ترویج مسیرهای شغلی پایدار با فرصت‌های رشد

۵. توسعه و پشتیبانی از یک نیروی کار ماهر از طریق برنامه‌های جامع آموزشی و همچنین استعدادهای درخشان و reskilling
۶. اتخاذ راه‌حل‌های تکنولوژیکی و دیجیتال نوآورانه برای کاهش فشار بر کارکنان , بهبود عملکرد روزانه و تجربه افزایش تجربه مشتری

سازمان جهانی گردشگری معتقد است که با اجرای این تدابیر , کسب و کاره‌ای گردشگری و گردشگری قادر خواهند بود کارگران بیشتری را جذب کنند .
این امر به نوبه خود این بخش را قادر خواهد ساخت تا با افزایش تقاضای مصرف کنندگان و سرعت بیشتر بهبود خود , که ستون فقرات تولید رفاه اقتصادی در سراسر کشور است , مواجه شود .


تاریخ خبر: دوشنبه 10 امرداد 1401
ساعت: 6:07:10 PM