• آخرین اخبار تخصصی صنعت حمل و نقل هوایی و گردشگری ایران
  • سرعت در پیدا کردن قوانین و بخشنامه ها
  • اطمینان از دیدن بخشنامه ها و عدم نگرانی از عدم دریافت بخشنامه توسط رایانامه
  • صرفه جویی در مصرف کاغذ
  • اولین وب سایت تخصصی بخشنامه های هواپیمایی ها در ایران
  • دسترسی همه پرسنل به بخشنامه ها بدون نیاز به ارسال برای تک تک آنها
  • حذف بایگانی دستی بخشنامه ها
  • دیدن بخشنامه هواپیمایی مورد نظر به ترتیب تاریخ
  • جستجو بر اساس موضوع
  • قانون صدور بلیت و جریمه کنسلی و استرداد و تعرفه های نرخی و .....

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خبرداد:اخذ موافقت اصولی ۷ ایرلاین جدید

  خبر
 درباره رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خبرداد:اخذ موافقت اصولی ۷ ایرلاین جدید

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خبرداد:اخذ موافقت اصولی ۷ ایرلاین جدید ...

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از برنامه های جامع برای افزایش توان عملیاتی فرودگاه های کشور خبرداد و گفت : هفت ایرلاین جدید موافقت اصولی اخذ کرده اند .
به گزارش کن نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی – علی عابدزاده افزود: با توجه به پیشرفت مذاکرات خرید هواپیما تا مرحله عقد قرارداد- امیدواریم طرف خارجی پای امضاهای خود بماند و با پایبندی به قول هایش – ایران بتواند از خریدهای هوایی خود استفاده کند . وی به تجهیز صنعت هوایی ایران به حدود ۲۰۰ فروند هواپیمای جدید در پی قرارداد با ایرباس – بوئینک و ای تی آر(ATR)- گفت : افزایش مقاصد پروازی در دستورکار آینده سازمان است و باوجود اینکه در زمان حاضر افزایش مقاصد جدیدی نداشته ایم اما قرار است برای آن برنامه ریزی شود .
عابدزاده با بیان اینکه اکنون ۷ ایرلاین جدید موافقت اصولی اخذ کرده اند- اضافه کرد: منتظریم الزامات لازم برای شروع فعالیت خود را که یکی از آن – آوردن هواپیما و دیگری داشتن زیرساخت های لازم برای اداره آن هواپیماست – ایجاد کنند .
به گفته عابدزاده – در زمان حاضر چند شرکت تازه تاسیس در حال تلاش برای ورود هواپیما و آماده کردن زیرساخت های خود هستند و رسیدن به این نقطه یک مقداری زمانبر است .معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین بر ارتقای توان فرودگاه ها همزمان باورود هواپیماهای جدید تاکید کرد و گفت : با توجه به ورود هواپیماهای جدید- چند فرودگاه بزرک بین المللی نیازمند گسترش هستند و باید این فرودگاه ها به لحاظ فیزیکی گسترش پیدا کنند .
وی – فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره ) را یکی از آنها دانست و گفت : درفرودگاه های بین المللی بزرگی مانند مشهد- تبریز و اصفهان کارهای عمرانی مهمی در حال انجام است تا توان این فرودگاه ها نیز بالا رود- اما درعین
حال هنوز از ظرفیت اسمی فرودگاه های دیگر خیلی استفاده نمی شود .عابدزاده با بیان اینکه شرکت فرودگاه ها- برنامه جامعی برای بهبود و ارتقای ساختارهای ناوبری و ارتباطی دارد- گفت : کیفیت ناوبری مجموعه فضای کشور ارتقا یافته و اقدامات موثری دیگری در حال انجام است . اکنون ۱۴ ایرلاین در کشورمان فعال است.

منبع : خبرگزاری کن نیوز


تاریخ خبر: پنجشنبه 23 دی 1395
ساعت: 11:14:52 AM