• آخرین اخبار تخصصی صنعت حمل و نقل هوایی و گردشگری ایران
  • سرعت در پیدا کردن قوانین و بخشنامه ها
  • اطمینان از دیدن بخشنامه ها و عدم نگرانی از عدم دریافت بخشنامه توسط رایانامه
  • صرفه جویی در مصرف کاغذ
  • اولین وب سایت تخصصی بخشنامه های هواپیمایی ها در ایران
  • دسترسی همه پرسنل به بخشنامه ها بدون نیاز به ارسال برای تک تک آنها
  • حذف بایگانی دستی بخشنامه ها
  • دیدن بخشنامه هواپیمایی مورد نظر به ترتیب تاریخ
  • جستجو بر اساس موضوع
  • قانون صدور بلیت و جریمه کنسلی و استرداد و تعرفه های نرخی و .....

راه‌اندازی پارکینگ طبقاتی فرودگاه تبریز با ظرفیت پارک هزار خودرو

  خبر
 درباره راه‌اندازی پارکینگ طبقاتی فرودگاه تبریز با ظرفیت پارک هزار خودرو

راه‌اندازی پارکینگ طبقاتی فرودگاه تبریز با ظرفیت پارک هزار خودرو ...

مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه سال‌گذشته مردم از کمبود فضای پارکینگ و همزمانی پروازهای داخلی و خارجی و کمبود فضای ترمینالی شکایت داشتند، گفت: با راه‌اندازی پارکینگ طبقاتی و کاهش پروازهای فوق‌العاده از ۲۲۰ پرواز به ۱۵۰ پرواز این دو مشکل را رفع کردیم.

به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران٬ مصطفی صفائی، مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گفت: با توجه به اینکه تبریز یکی از قطب‌های گردشگری کشور است از یک ماه پیش جلسات آمادگی نوروزی را در دو بخش ایرساید که مربوط به آمادگی دستگاه‌های کمک ناوبری و دیگری در لندساید که مربوط به آمادگی در معابر و ترمینال‌ها است، آغاز کردیم.

وی با توضیح اینکه بر اساس دستورالعملی که از تهران آمده است جلسه اول یک ماه پیش تشکیل و برنامه‌ریزی برای تکریم مسافر آغاز شد، گفت: برنامه‌ریزی فرودگاه برای نوروز ۹۶ درحالی انجام می‌شود که ما با علم به نقاط ضعف خود در سرویس‌دهی به مسافران در سال گذشته، سعی خواهیم داشت از تجربیات نوروز ۹۵ استفاده و از تکرار مشکلات جلوگیری کنیم.

راه اندازی پارکینگ طبقاتی فرودگاه تبریز با ظرفیت پارک هزار دستگاه خودرو

وی با بیان اینکه سال گذشته مردم از کمبود فضای پارکینک و همزمانی پروازهای داخلی و خارجی و کمبود فضای ترمینالی شکایت داشتند، گفت: سال گذشته به دلیل کمبود فضای پارک خودرو بسیاری از مسافران اتومیبیل‌های خود را در خیابان پارک می‌کردند. این درحالی است که برای نوروز ۹۶ با راه‌اندازی پارکینگ طبقاتی ظرفیت پارک خودرو از ۵۰۰ دستگاه به هزار خودرو یعنی دو برابر ظرفیت موجود می‌رسد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی، با اعلام اینکه در حال کنترل پروازهای فوق‌العاده هستیم تا تعداد آن زیاد نشود و بتوانیم خدمت‌رسانی خوبی به مسافران داشته باشیم، گفت: طبق برنامه‌ریزی نمی‌خواهیم بیشتر از ۱۵۰ پرواز فوق‌العاده برای نوروز ۹۶ داشته باشیم. سال گذشته به دلیل انجام ۲۲۰ پرواز و هم زمانی پروازهای داخلی و خارجی با محدودیت فضای ترمینالی و ازدحام مسافران مواجه بودیم. به همین دلیل امسال تصمیم گرفته‌ایم در مسیرهای خارجی پرواز کمتری داشته باشیم.

صفائی در خصوص مقاصد خارجی فرودگاه تبریز، گفت: ما تقریباً به ۵ مقصد خارجی پرواز داریم که متقاضی سفر به ترکیه بیشتر است و در عین حال در حال برنامه‌ریزی برای برقراری پروازهای فوق‌العاده به ایروان و دبی هستیم و برای انجام این پروازها از هر دو ایرلاین داخلی و خارجی استفاده خواهیم کرد.

منبع : شرکت فرودگاه ها و ناوبری هواپیماهای ایران


تاریخ خبر: سه‌شنبه 17 اسفند 1395
ساعت: 12:06:53 PM