Xخرید آنلاین بلیت هواپیما
  • آخرین اخبار تخصصی صنعت حمل و نقل هوایی و گردشگری ایران
  • سرعت در پیدا کردن قوانین و بخشنامه ها
  • اطمینان از دیدن بخشنامه ها و عدم نگرانی از عدم دریافت بخشنامه توسط رایانامه
  • صرفه جویی در مصرف کاغذ
  • اولین وب سایت تخصصی بخشنامه های هواپیمایی ها در ایران
  • دسترسی همه پرسنل به بخشنامه ها بدون نیاز به ارسال برای تک تک آنها
  • حذف بایگانی دستی بخشنامه ها
  • دیدن بخشنامه هواپیمایی مورد نظر به ترتیب تاریخ
  • جستجو بر اساس موضوع
  • قانون صدور بلیت و جریمه کنسلی و استرداد و تعرفه های نرخی و .....
خرید و صدور اینترنتی بلیت هواپیما  خرید و صدور اینترنتی بلیت هواپیما

ادامه تخلفات شرکت های هواپیمایی و اعتراض معاون گردشگری

  خبر
 درباره  ادامه تخلفات شرکت های هواپیمایی و اعتراض معاون گردشگری

ادامه تخلفات شرکت های هواپیمایی و اعتراض معاون گردشگری ...

معاون وزارت میراث فرهنگی و گردشگری از رییس سازمان هواپیمایی درخواست کرد به تخلفات شرکت های هواپیمایی از استرداد وجوه مردم رسیدگی کند.

🔷 سازمان هواپیمائی کشوری ، چند روز پس از تایید سرایت ویروس کرونا به ایران و به دنبال مسدود شدن مرزهای هوایی و تعلیق پروازها، در پنجم اسفندماه طی بخشنامه ای به ایرلاین ها ابلاغ کرد وجوه کنسلی بلیت ها را بدون کسر جریمه بازگردانند. از آن زمان روی اجرای این دستور، مکرر تاکید شده است؛ در حالی که سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان گزارش کرده شرکت های هواپیمایی و آژانس‌های مسافرتی متعهد به اجرای این بخشنامه‌ها نبوده و در استرداد وجوه، تعلل و بدتعهدی کرده‌اند.‌
🔷 انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوائی و جهانگردی ایران هم در چند نوبت نامه‌نگاری به سازمان هواپمایی کشوری و حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، اعلام اعتراض کرد که اگر آژانس‌ها تاکنون وجوه مردم را مسترد نکرده‌اند به خاطر سرپیچی شرکتهای هواپیمائی و البته هتل‌ها بوده است. از طرفی برخی آژانسهای هواپیمائی هم گفته‌اند به خاطر عمل نکردن شرکت‌های هواپیمایی به تعهداتشان، در بازگرداندن وجوه مردم دچار مشکل شده اند و تعزیرات حکومتی هم آن ها را به پلمب تهدید کرده است. برخی شرکت های هواپیمایی هم خرید تجهیزات و خالی بودن حساب مالی شان را بهانه کرده اند و هنوز پولی پس نداده‌اند.

🔷 تیموری، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در گفت هم تاکید کرد که بیشترین شکایت‌های مردم از شرکت‌های هواپیمایی بوده که از بخشنامه سازمان هواپیمایی سرپیچی کرده‌اند و وجوه را نزد خود حفظ کرده و عودت نداده‌اند.


تاریخ خبر: سه‌شنبه 27 اسفند 1398
ساعت: 2:16:43 PM