• آخرین اخبار تخصصی صنعت حمل و نقل هوایی و گردشگری ایران
  • سرعت در پیدا کردن قوانین و بخشنامه ها
  • اطمینان از دیدن بخشنامه ها و عدم نگرانی از عدم دریافت بخشنامه توسط رایانامه
  • صرفه جویی در مصرف کاغذ
  • اولین وب سایت تخصصی بخشنامه های هواپیمایی ها در ایران
  • دسترسی همه پرسنل به بخشنامه ها بدون نیاز به ارسال برای تک تک آنها
  • حذف بایگانی دستی بخشنامه ها
  • دیدن بخشنامه هواپیمایی مورد نظر به ترتیب تاریخ
  • جستجو بر اساس موضوع
  • قانون صدور بلیت و جریمه کنسلی و استرداد و تعرفه های نرخی و .....

در کدام قسمت هواپیما خدمات بهتری دریافت کنیم؟

  خبر
 درباره در کدام قسمت هواپیما خدمات بهتری دریافت کنیم؟

در کدام قسمت هواپیما خدمات بهتری دریافت کنیم؟ ...

اغلب مسافران سلیقه خاصی در انتخاب صندلی هواپیما دارند و البته معیار خاصی هم برای این انتخاب وجود ندارد. ولی در بعضی قسمت‌ها کیفیت خدمات نسبت به بقیه بالاتر است. تعدادی از مسافران صندلی‌های راهرو را به دلیل فضای بیشتر برای پاها انتخاب می‌کنند، در حالی‌که تعدادی دیگر فقط به دلیل تماشای منظره آسمان در حال پرواز صندلی‌های کنار پنجره را ترجیح می‌دهند. از طرفی، افرادی که مداوم پرواز می‌کنند در این خصوص اتفاق نظر دارند که صندلی‌های وسط به هیچ عنوان جای مناسبی نیستند.
اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که پیش از پرشدن ظرفیت هواپیما به موقع برای دریافت کارت پرواز مراجعه کرده‌اید، باید بین این دو گزینه تصمیم بگیرید، ولی نکته‌ای که اغلب مسافران از آن غافل هستند این است که در بخش اکونومی هم می‌توان خدماتی در حد فرست کلاس دریافت کرد.
در این باره، آنی کینگستون (Annie Kingston)، یکی از مهمانداران باتجربه، به موارد مهمی اشاره کرده است:
اغلب مردم این تصور را دارند که اگر صندلی‌های بخش جلویی را انتخاب کنند، شانس بیشتری در انتخاب غذاهای مورد علاقه‌شان یا دریافت سریع سایر خدمات مانند نوشیدنی، بالش و... دارند. ولی واقعیت برخلاف آن است و مهمانداران تمایل چندانی به رفت و آمد به بخش جلو ندارند و انجام چنین درخواست‌هایی برای مسافران انتهای هواپیما برای مهمانداران بسیار آسان‌تر است.
بنابراین به نظر می‌رسد که انتخاب صندلی‌های انتهای کابین هواپیما علاوه بر برخورداری از فضای بیشتر، رسیدگی بیشتر از طرف مهمانداران را نیز به همراه دارد.


تاریخ خبر: شنبه 27 آبان 1396
ساعت: 4:19:21 PM